فاطمه سلام الله علیه
نورزندگی
اجتماعی و خانوادگی
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:فاطیما, :: 9:23 :: نويسنده : مرضیه پورباقر مهنه

پيامبر خدا به من فرمود:‌اي فاطمه، كسي كه بر تو درود فرستد، خداوند او را مي‌آمرزد و او را در بهشت به من خواهد رساند.

﴿كشف الائمه

دقيق بيني انسان با ايمان، به واسطه نور الهي است [كه به قلب و فكر او مي تابد].

﴿عوالم المعارف

اگر به آنچه به تو امر كرده ايم رفتار كني و از آنچه تو را نهي نموده ايم پروا كني، پس تو شيعه ما هستي و گرنه، از شيعيان ما نخواهي بود.

﴿بحارالانوار/ ج 11


روزه دار از روزه اش بهره مند نخواهد شد، هنگامي كه زبان و گوش و چشم و اعضايش را از [گناه] باز ندارد.

﴿مستدرك الوسائل/ ج 1


پيامبر خدا [به منزل من] وارد شد، در حالي كه رختخواب براي خواب گسترده بودم. فرمود:‌اي فاطمه، به خواب نرو مگر آنكه به چهار چيز عمل كرده باشي؛ قرآن را ختم كني، انبيا را شفيع خويش سازي، مومنان را از خود خشنود كني، و حج عمره به جاي آوري. اين را فرمود و به نماز ايستاد.

 

صبر كردم تا نمازشان به پايان رسد. گفتم:‌اي رسول خدا به چهار چيز فرمان دادي كه من اكنون از انجام آن ناتوانم. پيامبر (ص ) تبسم كرد و فرمود: آنگاه كه سوره حمد را سه بار قرائت كني، به مانند آن است كه قرآن را ختم كرده باشي و هنگامي كه بر من و پيامبران پيشين از من درود بفرستي، ما در روز قيامت از تو شفاعت خواهيم كرد و آنگاه كه براي مومنان طلب بخشايش كني، همه آنان از تو خشنود خواهند شد، و زماني كه تسبيحات بگوئي، گوئي حج عمره به جاي آورده اي.

 

    ﴿خلاصه الاذكار

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: