خانهء دل
نورزندگی
اجتماعی و خانوادگی
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:خانه, :: 8:9 :: نويسنده : مرضیه پورباقر مهنه

به نام خداوند نظم و هماهنگي

((اگر به خانه من آمدي براي من اي مهربان چراغ بياور و يک دريچه که از آن ، به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم))

سال هايي وجود دارند که پرسش ها را مطرح مي کنند و سال هايي که پاسخ مي دهند. سال نو ، آغازي نو ، فصلي تازه از زندگي در انتظار نوشته شدن از آرزوها ، مقاصد ، تصميم ها و باورهايتان.

با خودتان صادق باشيد و همين حالا شروع کنيد:

شش اصل عملي

*

سپاسگزاري ، سادگي ، نظم ، هماهنگي ، زيبايي و شادماني واسطه هايي هستند که به شما کمک مي کنند تا با نورهاي خودتان زندگي کنيدو دريابيد که زندگي اصيل شخصي ترين شکل عبادت است. پيدا کردن کانوني ساکت براي ايجاد و نگهداري يک زندگي اصيل و واقعي به اندازه نفس کشيدن برايتان ضروري است. شما تنها يک بار زندگي مي کنيد ، اما اگر درست زندگي کنيد ،همان يک بار کافي است. پس شروع کنيد:از حالا تا يک سال ديگر خلاق ترين ، لذت بخش ترين و پربارترين زندگي راکه تصور مي کنيد و مي خواهيد داشته باشيد ، چيست؟

*

چه طور خواهيد بود؟

*

چه تغييراتي بوجود خواهيد آورد؟

*چگونه و از کجا شروع خواهيد کرد؟

صبور باشيد ! آدمهاي خوب و موفق هميشه از خودشان و از ديگران سوالهاي خوب مي پرسند.پرسش ها را دوست داشته باشيد . درپي پاسخ هايي که اينک نمي شود نباشيد.

نکته مهم سازش با همه چيز است. اکنون با پرسش ها زندگي کنيد. اين کار به زمان نياز دارد و زمان موهبت سخاوتمندانه سال جديد است.

365

صبح شاد و روشن و شب درخشان و پر ستاره ، 52 هفته نويد بخش ، دوازده ماه دگرگون کننده پر از امکانات دلنشين و چهار فصل با شکوه و عالي ، سالي آکنده از فراواني مطلق براي لذت بردن.

شش اصل کلي وجود دارد که به عنوان راهنما عمل مي کند که عبارتند از: سپاسگزاري ، سادگي ، نظم ، هماهنگي، زيبايي و شادماني.

اينها شش رشته از زندگي در وفور است که وقتي به هم بافته شود حاصل آن فرشينه اي از رضايت و خرسندي است که ما را در پوششي از

نخستين اصل قدرداني و سپاسگزاري است. وقتي دست به يک صورت برداري روحي و رواني از آنچه داريم ، بزنيم ، مي فهميم که در واقع بسيار غني و ثروتمند هستيم. سپاسگزاري به سادگي مي انجامد. تمايل به خانه تکاني ، کاستن اضافات و تشخيص ضرورياتي که براي خوب زندگي کردن به آنها نياز داريم.

سادگي نظم را با خود به همراه مي آورد هم در درون و هم در بيرون. احساس نظم در زندگي سبب هماهنگي مي شود و هماهنگي آن آرامش دروني را برايمان فراهم مي سازد که براي تحسين و قدرشناسي از زيبايي هايي که هر روز احاطه مان مي کند به آن نيازمنديم و زيبايي راهگشاي ما به سوي خوشي و شادماني است و بدانيد که در تار و پود زندگي روزمره شما،به همين گونه که هر روز سپري مي شود ، آميخته اي از هنر و مهارت به زيبايي و ظرافت نقش مي بندد.

آرامش دروني، خوشبختي ، شادماني و احساس امنيت قرار مي دهد.

ياران صميمي:

بياييد در سال جديد عهد ببنديم به جايي که تاريک و ظلماني است ، نور ببريم.

به جايي که اميد نيست ، اميد ،و در نور خدايي گام برداريم و دعاي خيرمان را بدرقه راه يکديگر کنيم.

التماس دعا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: