شور
نورزندگی
اجتماعی و خانوادگی
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:شور, :: 13:20 :: نويسنده : مرضیه پورباقر مهنه

 به نام رب جميل و محب جمال

شور  يا رمز و راز سليقه شخصي
 
شور توانايي يا استعداد ويژه اي است که با چيره دستي ، از آنچه هست ، پديده اي زيبا و بي نظير بيرون مي کشد . شور وقتي به عرصه زندگي شما پا مي گذارد که سر انجام به غرايز خود اعتماد کنيد. وقتي اعتماد کردن به غرايز خود را آغاز کنيد ، هميشه نسبت به سليقه خود صادق خواهيد بود.
شور يعني هيجان وعشق . شور رمز و راز سليقه شخصي نيز هست . شور يعني انرژي خلاق متمرکز ، حس سر زندگي و نشاط.
وما چگونه ياد مي گيريم که احساس شور و اشتياق را در خود بپرورانيم و توسعه دهيم؟
با توجه کردن به جزئيات . با پذيرفتن اين که هر روز کوشش دارد چيزهاي بيشتري از اصالتمان را به ما بياموزد.با همواره مراقب تجربيات پر شور و وجد آور بودن.و اين آن چيزي است که ما را به هيجان مي آورد و يا ما را به گريه مي اندازد ، آنچه خون را به مغزمان مي دواند و قلبمان را از حرکت باز مي دارد ، زانوهامان را مي لرزاند و روحمان را به افسوس خوردن وا مي دارد.
شور يعني مراجعه به درون ، و آنجا همان جايي است که انسان چشمه هايش را آنگونه پر مي کند که هرگز خشک نشوند.
اگر مي خواهيد هميشه پر شور باشيد و از چيزهايي که انتخاب مي کنيد احساس شادي و لذت کنيد :
هرگز دنباله رو مد نباشيد ، سليقه خود را داشته باشيد! چرا؟
زيرا مد يک خود نمايي است با لبه اي برنده . اما سليقه همه آن را از قبل ديده است و مي داند که اعتماد به اصل اصيل و ديرين سادگي ، زيبايي ، برازندگي و نيرويي ماندگار دارد.مد يک تب است ، يک موج است ، سليقه يک فلسفه است ، يک نگرش است. مد فرديت را مسخره مي گيرد و دست مي اندازد، سليقه آن را تحسين مي کند .
هر گز از ياد مبريد که : مد در عين حال که غالبأ افسونگر و جذاب است ، خود محور و سبکسر نيز هست. سليقه پر روح و سخاوتمند است و بهترين قيافه شما را به دنيا عرضه مي کند تا همه آن را ببينند. مد محرک است ، سليقه تسکين دادن و آرام کردن را ترجيح مي دهد. مد خود ستاست ، سليقه براي ستايش هايي که بي ترديد از راه خواهند رسيد ، صبر مي کند.
 مد خريدني است ، اما سليقه را بايد داشت. مد حدس مي زند ، بنا بر اين مي تواند بلوف بزند. سليقه آگاه است . مد بي قرار و نا شکيبا است و در نتيجه زود نابود مي شود . سليقه ثابت قدم و پايدار است و در انتظار بيداري احساس باقي مي ماند ،
 زيرا سليقه اصيل از خداوند جهانيان که جهان را با نظم و هماهنگي و سليقه اي بي نظير آفريد ، نشأت گرفته است.خداوند رحمان اين موهبت عظيم را در زواياي پنهان وجودتان  به وديعه نهاده است، آنها را پيدا کنيد و اندرزهايشان را در مورد سبک و سليقه شخصي پذيرا باشيد. 
امروز به غريزه و سليقه خود اعتماد کنيد!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: