خدا
نورزندگی
اجتماعی و خانوادگی
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:خدا, :: 12:27 :: نويسنده : مرضیه پورباقر مهنه
به نام خداوند همه مهر و همه خوبي
«« آسيب ديده ايد، لطمه خورده ايد،
به کسي اعتماد کرده ايد، خيانت ديده ايد،
نقشه هايتان نقش بر آب شده است، 
ريسک کرده ايد ، باخته ايد،»»
  **مي خواهيد با آن چه کار بکنيد؟
 *انتقام بگيريد، عصباني شويد، سکته کنيد؟
  *نه اين راهش نيست!
 *اگر آرامشي هست آن را پيدا کنيد، اما نه به قيمت  پنهان کردن زيان هاي خود، يا وانمد کردن به ايکه همه چيز خوب است.
  *نياز به اين داريد که از چيزهايي که براي شما سودي ندارند ، دست بکشيد.
  *ريسک آن را بپذيريد ، ريسک آنچه در دل داريد.
  *هر درسي که بايد از ضررها فرا گيريد ، ياد بگيريد. ياد بگيريد که چه چيزي اهميت دارد و چه چيزي اهميت ندارد. يک تغيير ايجاد کنيد.
  *هر آنچه مي شود به غنيمت ذخيره کرد، حفظ کنيد.
  *چيزي را که هرگز وجود خارجي نخواهد داشت ، رها کنيد.
  *خيلي از دردهاي شما از اين ناشي مي شوند که به چيزي مي چسبيد و رهايش نمي کنيد که به حقيقت پيوستنش محال است.
  @@نهايتأ اين که به خاطر داشته باشيد، رنج کشيدن يک انتخاب ديگر است.!!
 
دستم را باز مي کنم و دنيا را رها مي کنم،
من در اينجا هستم،
من همه آن چيز ي هستم که به آن نيازمندم.
يادمان باشد : خودمان گنجي هستيم که مي جوييم.
 
با اعتماد به نفس ، توانا و خوشحال باشيد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: